Tuesday, December 11, 2007

وأمانة يا دنيا أمانة



تعبت من الالم يادنيا



تعبت من الجراح والغدر



تعبت من البشر الي قلوبهم مابقتش قلوب



تفتكري يادنيا



تفتكري في فرحة وسعادة فيكي



تفتكري في الحان حب ووفاء لسة بتتعزف ليكي



تفتكري الحياة فيكي ولاخلاص اصبحت بيكي



لا يادنيا



لا



تعبت



ومابقتش شايفة قدامي حلول



صدمات وصدمات



قوليلي بس



هو العيب فيا ولا فيكي



قررت ارحل من زمان



لكن بلاقي نفسي راجعالك تاني



ليه يادنيا



ليه



نفسي اشوف فرحة في عنيا تدوم



نفسي الاقي بسمة علي وشي تعطيني امل لبكرة



امنتك امانة يادنيا



تفرحيني



مرة



واحدة



مش هطمع في اكتر



جايز الفرحة تدوم


نفسي يادنيا



نفسي

4 comments:

الشريف / جمال طة said...

سلامتك ألف سلامه كلمات راقيه ومشاعر فياضه من قلب أبيض ونفس صافية طاهرة
لاتعرف الحقد ولا الكراهية ولا الحسد تحب الخير لكل الناس تشع بهجه وسرور فى أى مكان تهل عليه ربى يسعدك ويوفقك ويحفظك ويجعل لكى فى كل خطوة سلامه ويجعلك دايما شجرة تضلل على كل من حولك ويجعلك فى كل خطوه سلامه وينور لك بصيرتك وطريقك بنور ربانى الاهى والكل من قلبه يقول آمين ويعمى مايشوف زيك اللى يبص لكى بعين راضية

محمد مارو said...

لاء يا بطه
من حقنا نفرح اكتر من مره انا حاسس انك كرهتى الدنيا
لاء و الف لاء
لازم نحبها و هى كمان تحبنا بدل ما نكتئب
مش نطلب من الدنيا فرحه واحده
بس برده اسلوب و كلمات حلوه اوى

إسلام said...

بطه
ايه كل الحزن ده
انا حاسس انك كرهتي الدنيا
لازم تكوني فرحانه واسعد من كده
ويارب يسعدك ويفرحك دائما

أنا مسلمة said...

أول ماشفت المدونه حسبت أنها بتاعتك يافاطمة

سبحان الله

الكلمات جميله جدا يافاطمة

لكن الدنيا مش وحشه للدرجة دى

ومش هاتكون حلوة زى ماإحنا عاوزين

مش هانعرف نفرح بجد إلا فى الجنة إن شاء الله

لكن بالله عليكى بلاش يأس وتشاؤم

لسه فى خير فى الدنيا

بحبك فى لله